tiistai 15. tammikuuta 2013

Collecting

Viime postaukses sunnuntaina mainitsin et keräilen Disney -klassikoit, ja siit tuliki mieleen et voisin iha erikseen kirjotella mun kokoelmista >:D Tai no joo, lähinnä pistää kuvia..

Eli Disney -leffoi on tän verran: 

Ei tosiaan mikään päätähuimaava kokoelma :D Ostelen näit aina satunnaisesti ku löydän halval tai sit oon saanu kavereilt lahjaks jne. Disney -leffoi on ihan paras kattella ku kaipaa pient piristyst arkeen tai jos muute vaan lapsettaa >:)

Vähän enemmän oonki sit keskittyny kaiken maailman cokis-krääsän keräilyyn. Sitä on lähteny matkaan millon mistäki, esim. aika paljon Espanjasta. En muista tarkallee millon alotin määrätietosesti "keräilee", mut se oli tos about pari vuot sitte. Enkä oikee osaa perustella et miks noit pulloi ja tavaroit tulee hamstrattuu :D Aiemmin kyl aattelin et kyseinen virvoke sopii ihan joka lähtöön ja sitä tuliki iha riittosasti nautiskeltuu, mut nyt oon huomattavasti vähentäny senki kulutusta. Oon niin onnettoman kofeiiniherkkä et jutut muuttuu alta aikayksikön vähintään sata kertaa nii hysteeriks ku mitä ne normaalisti on.. Eli nykyään se on lähinnä se brändi, jonka takii keräilen. Ja ehkä koska punanen <3 ;)


Cokis -hylly :D ja keskel mun suojatti <3


EURO2012 -tölkkei ja -pulloi löyty viime vuon kiitettävät määrät Espanjast.. :D Näit ois ollu neljää erilaist, mut sitä yht ei koskaan tullu vastaan :(


Erilaisii tölkkei ja pulloi löytyy kans ympäri koko huonetta >:D

Ja sit on tosiaan seinäkello^ -joka pitää kauheet metelii jos ton heilurin pistää päälle- ja kalenteri plus muki ja lasi. (Tos lasis sattu just olee smoothiee jota taas eilen väsäilin :D )


Nojoo. Ehkä se on vähä lähteny käsistä.
En ees alunperin ajatellu huolii mitään zero- tai light-tavaraa, mut jotenki sinne pari mustaaki lammasta on eksyny.. Mut muovipulloja en aio missään vaihees ottaa vastaan. Eikä kyllä riittäis tilaakaan kaikelle.. :D

Oon kans ihan noin yleisesti hulluna kaikkeen punaseen/musta-punaseen tai Espanjaan liittyvään, ja just eilen saatiin (vihdoin) iskettyy mun huoneen seinälle muutama ihana taulu, jotka viime kevään ostin nimenomaan Espanjasta.. (;

2 kommenttia:

  1. Mä haastan sut blogihaasteeseen! Mee kattoo mun blogista säännöt yhestä mun postauksesta :)

    VastaaPoista
  2. Niinpä tiestysti >:DD Nyt en kerkee tehä mut koitan muistaa täs joku päivä ;)

    VastaaPoista