sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Ready to Go

Käytiin tänään viemässä matkalaukut jo etukäteen lentokentälle, niin huomisaamu vähän helpottuu. Lento lähtee 7.40, joten tähdätään kuudeksi kentälle. Meillä on välilasku Düsseldorfissa, ja laskeudutaan Malagaan kahden maissa iltapäivällä, jos ei mitään kummempia viivästyksiä tule.

Ennen lentokenttävisiittiä oltiin äidin ja Waltsun kanssa Tonilla syömässä. Tonin porukat oli tehny ihanaa lihapataa pääruuaksi, ja jälkkäriksi oli marjapiirasta. Vaihdettiin samalla myös vähän joululahjoja, kun ei tosiaan olla maisemissa sitten jouluaattona. Sain  Tonin vanhemmilta kolme erilaista Fiskarsin keittiöveistä, kun olin mennyt joskus ääneen valittamaan, ettei mun tylsillä veitsillä saa mitään aikaiseksi. Lisäksi saatiin Waltsun kanssa molemmat omat Iittalan Taika-mukit, joita mulla on ennestäänkin muutama, tosin eri värisinä.

Tonin kanssa vaihdellaankin lahjoja vasta, kun kotiudun Espanjasta, eli hetken joudun vielä pysymään jännityksessä.

IMG_9418
IMG_5135

Käväisin tänään myös pikaisesti Annin luona glögillä. Me ei nyt nähdä peräti kuukauteen (sniif), kun Anni lähtee reissuun sopivasti samaisena päivänä, kun mä palailen Suomeen. Tästä syystä mekin annettiin toistemme lahjat jo nyt. Olin tehnyt Annille villasukat, joihin se tais ihastua samantien.. : ) Mä sain puolestani pienen sydämen mutoisen joulukoristeen ja aivan ihanan Snön käsikorun. <3

20141130-152008IMG_9426

Tässä vielä pari joululahjaa, jotka olen saanut jo etukäteen: 

Documents

Vasemman puoleisen kirjan sain mummiltani ja keittokirjan kummivanhemmiltani.

Tämän enempää en nyt ehdi löpistä, koska herätys pärähtää soimaan tossa noin viiden tunnin päästä. Otan itse asiassa koneen mukaan reissuun, joten seuraavan kerran kirjottelen todennäköisesti sieltä käsin. Ei muuta kuin adiós ja hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti