maanantai 25. maaliskuuta 2013

Blaablaa

Vaihteeks tämmöne pikapostaus upeesti höystettynä muutamal phone-kuval 8) Viikonloppu meni varsin mukavasti et siitä nyt sit pientä turinaa.

Suureks onnekseni oon viimeaikoin saanu -vihdoinki- nauttii auringon paisteesta aina sillon tällön ja päässy taas asettuu yhteen mun lempipaikoist meiän kotona, eli partsille >:) Siel on välil nii ihaaanan lämmin ja kerkesin jo yks päivä nukahtaa sinne sohvalle :D


Perjantain kävästiin Annin kans koulun jälkee Omenas, ku halusin käyttää kaikki maholliset etukupongit ynnä muut päätähuimaavat alennukset pois ennen ku ne menee vanhaks. Suomalaiseen Kirjakauppaan olin jostain repässy sellasen viiden euron bonussetelin, joka olis ollu enää tän kuun voimassa. Sielt sit löysin tommosen kansiorei'ittimen+nitojan(4,95e) ja sit vähä lippulappusii(1,95e).
Kicksiin mul oli -20% alennuskuponki, jonka käytin uuteen luomiväriin(16,70e), jota olin jo pidempään kattellu. Ja sit viel Body Shopist lähti lahjakortil mukaa uus vartalorasva(7,50e).
Pysähdyttiin kans istumas ja jaarittelemas coffee houses ja söin siel semmosen, ahnam niin ihanan, mozzarella-bagelin ja jälkkäriks join kaakaon kermavaahdol >:D


Sit perjantai-iltan tuli lähtö kohti Tivolia, minne päästiin vaikeuksien kautta suunniteltuu myöhemmin. Lähettii sielt jossai kolmen mais ja olin vissii vähä ennen neljää kotona.



Launtaiaamuna heräsin yllättävän aikasin :D Jaksoin semi skarpisti neljän tunnin yöunil kahteen asti päiväl ja sit tuli uni ja kuorsasin jonku muutaman tunnin.
Sit myöhemmin nappasin rahavarkaan... ;)


Launtai-iltan tein läjän vohveleita ja naaamm et oli hyvii pitkäst aikaa! Unohin sillon ottaa kuvan mut niit jäi viel sunnuntaiaamuksi ;P


Myöhemmin sunnuntain puhuttii Emilian kans FaceTimel sellaset tunti 40 minuuttii :D <3 Saatinpaha seki aikaseks jo täs seittemän kuukauden erossaolon jälkee...
Illal kävin viel pitkäl lenkil Lispetin kans ja nähtii pari rusakkoo ja about viiskyt sorsaa, plus rannas iha hieno kuutamo.


Tää päivä onki sit ollu jotenki iha hervoton. Olin pienen tauon jälkee taas ajotunnillaki ja se nyt meni vähä mite meni. Hekotin vähä välii joilleki tosi hauskoille jutuille, kuten sille ku ajo-opettaja kyseli kaikist nappuloist ja vastasin et "varmaa joku jalkatuuletus" ku se osotti takalasin lämmitysnappii. Ja etulasinlämmityshän on sit luonnollisesti päätuuletus. Kyl se auto loppuje lopuks oli iha hyvin kontrollis, mut saa nähä mitä huomen käy ku minä ja Meerit isketää samaan autoon ja pitäis ajaa Vihdin liukasradalle ja takasin, plus selvitä siit radastaki hengis.. :'D

Tänää ku taas hengailin vähä aikaa Ompus ajotunnin jälkee ni löysin yhen kivan tuubitopin Piecesist. Hetken mietin et kehtaako ostaa ku oon nii peeaa, ja olihan toi sentää 16,95 mut oli se sen verran kiva et piti ostaa. Ja mietin kans et kiva saada jotai paitoi joiden kans tatskaki näkyy ku suurin osa vaatteist kuitenki peittää sen.. (:


Sit oon unohtanu infoo et ostin kans täs joku aika sit ton Hurtsin uuden levyn. En voi viel mitää syväluotaavaa arvosteluu antaa ku on vast pari kertaa tullu kuunneltuu mut onhan se ihan kelpo tavaraa. Ja kyllä, olen edelleen niin vanhanaikainen, että ostan CD-levyjä kaupasta <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti