keskiviikko 26. helmikuuta 2014

1. Päivä

Huomasin tos sattumalta, et edellisestä mun saamasta blogihaasteesta on täsmälleen vuos :D Hassua.

En muuten aio ihan orjallisesti noudattaa tän haasteen sääntöjä, ja kirjottelenki nyt eilisestä päivästä, huomenna jos kerkeen ni tästä päivästä jne. Oon myös räpsiny kuvii vähän aiheiden ulkopuoleltaki, mut se tuskin haittaa. Täs viel kertauksen vuoks ne aiheet, joista piti ottaa päivittäin kuva: aamu, naama, hiukset, ruoka, tärkeintä, päivä, ilta, päivän kuva

Elikkä. Heräilin eilen vast joskus kymmenen maissa, ja söin mun tavanomasen aamupalan, johon kuuluu yks Real-ruisleipä ja banaani-jogurtti-sekotus, jonka joukkoon pistän välil kans mustikoita ni tulee super hyvää. Eilen aamul söin viel yhen mandariinin noiden lisäks ja join äidin tekemää marjamehuu. Kupillinen maitokahvii on myös oleellinen osa mun aamuja, mut se ei ihan ehtiny tähän kuvaan.

AAMU / RUOKA

Mun hiukset näyttää joka päivä pitkälti samanlaisilta, varsinki nyt lukulomalla. Eli en ehkä joka päivältä pistä hiuskuvaa, ellen sit innostu laittaa niit jotenki kivasti.

HIUKSET

Sit aloinki meikkailee. Täs on kaikki mitä aamusin tarviin laittautumiseen, eli Biothermin kosteusvoide, Diorin meikkivoide, Rimmelin kajaali, IsaDoran luomiväri, Lorealin ripsari, Lumenen kulmakynä ja lisäks Escadan hajuvesi. 



Meikkauksen jälkeen oliki hyvä aika ottaa päivän varsinainen naama-kuva:



Vitkastelin aamutoimissa niin pitkään, etten kerenny kovin kauaa lukee bilsaa, mut hetken kuitenki.

PÄIVÄ

Mul ja broidil alko molemmil työt kahelta ja äiti on käymäs Espanjassa, ni Toni tuli pitää Lissusta huolta päivän ajaks :) Se tuli meille joskus ennen yhtä ja syötiin pari maanantai-illalta jäänyttä vohvelia ennen ku lähin kohti Pitäjänmäkee.   


Olin 7h töis ja oli super kiva päivä :) Oon siis eläinlääkäriasema Mevetin kassalla kiireapulaisena. Aiemmin mun työtehtäviin on kuulunu lähinnä potilaiden sisäänkirjaus, laskuttaminen, ruoka-/tarvikemyynti, ruokahyllyjen täyttäminen jne. mut eilen aloin lisäks vastailee puhelimeen. Oli hauska tehä jotain uutta, ni meni aikaki nopeemmin. Puhelimet pirisee meil melkeen taukoomatta, ni kerkesin vastata aika monta kertaa. Välil en pysty vastaa ihmisten vaikeisiin kysymyksiin, ja annan sillon puhelimen jolleki muulle kassahenkilölle tai kysyn mitä pitäis sanoo. Aika monta kertaa selvisin kuitenki myös iha itsenäisesti :) Jeiij!

ILTA / PÄIVÄN KUVA

Olin kotona joskus ennen kymmentä ja Toni tuli sillon taas meille. Katottiin vähän fudista, ja tein samal tota eilistä blogitekstiä. 

Toni laitto mulle iltapäivällä tämmösen kuvan Lissusta. Valitsin sen päivän tärkeimmäks kuvaks, koska olin nii ilonen et Toni jakso olla pitämäs meiän koiramammalle seuraa, käydä sen kans ulkona ja ruokkiaki vielä :) Kiitos rakas <3

TÄRKEINTÄ

2 kommenttia: