maanantai 8. joulukuuta 2014

New look !

Mun parin päivän takaiseen avunpyyntöön vastattiinkin nopeammin kuin osasin odottaa, kun ystäväni Sissi tarjoutui auttamaan tän mun blogin uudistamisen kanssa. Se vinkkas mulle pari hyvää sivustoa ja antoi muutamia käytännön ohjeita, joiden avulla blogin ulkoasua sai muutettua näpsäkästi uuteen uskoon. Kiitos vielä avusta, Sisberg! <3

Halusin lähinnä yksinkertaistaa blogini yleisilmettä ja uudistaa erityisesti bannerin, joka ei ollut enää kovinkaan ajan tasalla. Lopputulos syntyi pitkän pähkäilyn ja useiden kokeilujen kautta, mutta ainakin itse olen tyytyväinen. Joitakin pieniä muutoksia tai lisäyksiä saattaa tulla tässä lähipäivinä, mutta eiköhän tämä pysy pääosin tällaisena kuin se nyt on. Mielipiteitä otetaan ilolla vastaan! :)

Ehdittiin Sissin kanssa käydä myös Isossa Omenassa kahvittelemassa, ja samalla reissulla pistäydyttiin Selectedin poistomyynneissä. Löydettiin molemmille pipot, ja itse nappasin vielä samanvärisen huivinkin matkaan. En edes muista milloin viimeksi olisin käyttänyt pipoa, koska olin pitkään sitä mieltä, ettei se millään istuisi mun päähän saati pukeutumistyyliin. Tähän löytöön tykästyin kuitenkin nopeasti, eikä varmasti tule kaduttamaan kun talven pakkaset taas iskee. En joutunut turhan paljoa pulittamaankaan, koska kaikki tuotteet oli nyt -50% alennuksessa, joten näille ostoksille tuli yhteensä hintaa noin 15€.

Nyt painun nukkumaan, että saan taas jotenkin työviikon rytmistä kiinni. Tosin enää neljä työpäivää edessä ennen Espanjan reissua, wihii!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

20141207-220628

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti